טיפת מ.ז.ל

במהלך השנים פגשתי אנשים רבים שטענו: "הכול עניין של מזל. הכול נגזר מלמעלה!" 

 

עבור האנשים האלה יש לי מסר אחד ויחיד: אתם צודקים! אבל, אולי "מזל" זה לא מה שחשבתם. 

אני רוצה להציע לכם פירוש חדש למילה מזל: אלה ראשי תיבות של 

מוטיבציה

זמן

לידים

נתבונן בכל אחד ממרכיבי המזל.

מוטיבציה 

מקור המילה–בשפה האנגלית: Motivation. האקדמיה העברית ללשון הציעה את המושג העברי "הֲנִיעָה". כך או כך, בעברית או בלועזית, הכוונה היא לדחף או נכונות פנימיים לנוע, לעשות, לפעול ולהשקיע מאמצים כדי להגיע להישגים. 

מוטיבציה של אדם להגיע להישגים תלויה בשני גורמים: 

אמונה ביכולתו להגיע להישג זה או אחר

עד כמה חשוב לו להגיע לאותו הישג

אני בהחלט בעד פעולה שנעשית מתוך תחושת מוטיבציה, מתוך תנועה פנימית חזקה ומקדמת. עם זאת, אני רוצה להסב את תשומת לבכם למורכבות של נושא המוטיבציה: נכונות, או דחף – לעשות. בסופו של דבר, 'סוד הקסם' הוא עשייה. כי הדחף הראשוני, הנכונות הראשונית, עלולים להתפוגג. כעבור חודש, כעבור שבוע. לפעמים כעבור יום! האם יש דרכים לשמר את המוטיבציה? ואם כן – מה הן הדרכים הללו? אחת הדרכים לשימור המוטיבציה היא להעיר אותה בכל פעם מחדש. ודווקא ההתמדה בעשייה, היא המעוררת מחדש מוטיבציה שנרדמה לה.

זמן

מתי הזמן הנכון להיכנס לעולם הנדל"ן? ממש עכשיו! 

כמה זמן להקדיש לנושא הנדל"ן?

את כל הזמן המיועד לעבודה!

ומה עם התחומים האחרים בחייכם?

דעתי היא: אם החלטתם לעסוק בנדל"ן, עשו כל מאמץ כדי להתמקד בתחום הזה. קשה מאוד להצליח בנדל"ן כשעובדים במשרה נוספת בתחום אחר.

ניקח לדוגמה ספורטאי מצטיין בתחומו. הוא מתרכז בתחום מסוים. ההתמקדות הזו היא גורם מכריע בהצלחתו. לא יעלה על הדעת ששחקן כדורסל יתמקצע בו זמנית גם בכדורגל ובשחייה. אם נכנסתם לעולם הנדל"ן תהיו לגמרי בתוכו. כדי להצליח – חייבים להתמקד, ועכשיו!

תחשבו כמה אנרגיה מצטברת כשיוצרים מיקוד של קרני שמש בעזרת זכוכית. 

גם בקרן לייזר, הידועה בעצמתה, חלקיקי האור נעים כולם לכיוון אחד, בניגוד לחלקיקים בקרני אור אחרות, שנעים לכיוונים שונים. 

מקדו את זמנכם בתחום העיסוק הרצוי לכם.

לידים

אלה הם לקוחות פוטנציאליים.בלעדיהם אין לנו עסק. מקור השם בשפה האנגלית Lead-הפירוש המילולי הוא מנהיג או מוביל. בעולם השיווק והמכירות פירוש המושג ליד הוא אדם המגלה רצון או צורך לרכוש שירות או מוצר. הליד יכול להפוך ללקוח עם ביצוע עסקה. במילים אחרות, לידים הם לקוחות פוטנציאליים. בעולם הנדל"ן הם יכולים להיות גם קונים וגם מוכרים.

 

דילוג לתוכן